Długopisy

Ewolucja artykułów piśmiennych i ich roli - długopis reklamowy

Jednym z najistotniej popularnych oraz najistotniej rozpowszechnionych upominków reklamowych funkcjonujących na obecnym rynku marketingowym jest długopis. Nielekko się dziwić, w końcu długopis stosowany jest co dzień przez przedstawiciela każdej grupy wiekowej. Każdy nosi go przy sobie.

Mało, kto wie tymczasem, jak a także kiedy powstał długopis. Co sprawiło, że stał się on długopisem reklamowym. W jaki sposób zyskał on miano najlepszego oraz najskuteczniejszego gadżetu reklamowego?

Na początek ciut historii. Pierwotny długopis zwany piórem kulkowym jest zaprojektowany pod koniec lat 90tych XIX wieku. Niestety, nie zyskał on sympatii ówczesnego społeczeństwa. Był nieporęczny, ogromny oraz niekoniecznie estetyczny. Jednakże to teraz od niego rozpoczęła się ewolucja artykułów piśmienniczych.

Z roczku na rok pojawiały się nowe modele długopisów. Modele, które był bardziej ergonomiczne, bardziej estetyczne. Pierwszy długopis, który swoim obliczem przypominał teraźniejsze artykuły piśmiennicze powstał w 1938 roku. Nie był on, wprawdzie doskonały, wszakże co najważniejsze bosko wypełniał indywidualne funkcje. Do dnia dzisiejszego ciągnie się ewolucja artykułów piśmienniczych, z dnia na każdy dzień produkuje coraz więcej nowych długopisów. Długopisów, które zachwycają estetyką oraz rozmiarami.

Korporacji marketingowe dość długi czas poszukiwały gadżetu reklamowego, jaki może połączeniem użyteczności, estetyczności i niewielkich kosztów. I właśnie takim połączeniem okazały się pisaki reklamowe. Dłuopisy promocyjne, które charakteryzują się odpowiednią estetyką i znakiem firmowym - logo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.